Gipuzkoako HUb turistikoa

Spread the love

Foru Aldundiak Gipuzkoako HUB turistikoa aurkeztu du gaur, lurraldeko sektoreko enpresen lehiakortasuna, berrikuntza eta nazioartekotzea hobetzeko lankidetza jarduerak bultzatuko dituen ekimena. Espazio berria Donostiako hiriburuaren erdigunean (Camino kalea, 3) dago kokakuta. HUBak –Etorkizuna Eraikizen 35 proiektu esperimentaletako bat– ibilbidea hasten du asmo sendo batekin: sektorearen lankidetza publiko-pribatua dinamizatzea eta kalitatezko enplegua sortzen duten, Gipuzkoa posizionatzen duten eta lurraldera ekimen eta proiektu berriak erakartzen dituzten enpresa berritzaile berrien garapena bultzatzea.

HUBaren lan-ildo nagusien artean, 4 helburu nagusi nabarmentzen dira: lehenik eta behin, Gipuzkoan turismoaren sektorearen balio katea osatzen duten jarduera-azpisektoreetako enpresen arteko topaketa, lotura eta harremana, ideia berriak, proiektu berriak eta produktu berriak sortzeko; bigarrenik, berrikuntza eta gaikuntza bultzatzea, enpresek beren erronkei erantzun ahal izan diezaieten, batez ere digitalizazioari eta iraunkortasunari lotuta; hirugarrenik, joeren identifikazioa eta turismoaren, merkatuaren eta nazioarteko praktika onak identifikatzea, Gipuzkoako Turismo Behatokiaren jarduerak osatuz; eta, azkenik, negozioaren euskarri zerbitzuak, enpresen egunerokoari laguntzen diotenak, eskuratzea.

HUBa Aldundiaren apustua da sektore guztietan jarduera ekonomikoa indartzeko, gure gizarte ongizatearen eta desberdintasunak murriztearen giltzarri den aldetik: urtez urte, turismoa gero eta garrantzitsuagoa da, batez ere Gipuzkoan. 2019an gure BPGaren % 8 ekarri zuen, EAEko turismo-gastu osoaren % 42,2; 35.000 enplegu baino gehiago sortzen ditu, eta 850 enpresa inguru ditu. Era berean, COVID-19aren krisiak gehien zigortu duen jarduera izan da, murrizketak eta bisitari-kopuruak behera egin baitu azken hamarkadetan ikusi ez den bezala.